سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

رویه بازگشت کالا

رویه بازگشت کالا

رویه بازگشت کالا

رویه بازگشت کالا و مرجوع کردن محصول خریداری شده از فروشگاه الکترونیکی آس یدک

برای کالاهای غیر برقی و الکترونیکی بدین صورت خواهد بود که :

آس یدک برای این نوع محصولات 2 روز مهلت تست طبق قوانین و مقررات سایت قرار داده است.

برای مرجوع ساختن کالا پس از دریافت ، با توجه به قوانین و مقررات مربوط به بازگشت کالا و استرداد وجه ،

با مرکز پشتیبانی آس یدک تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما پس از بررسی دلایل بازگشت کالا ، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

رویه بازگشت کالا در صورت  آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری محصول :

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مرکز پشتیبانی آس یدک از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از سرویس بازگشت کالا  تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه آس یدک بازگردانده شود.

برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و

یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

رویه بازگشت کالا  در صورت آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل :

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مرکز پشتیبانی آس یدک اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌ های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر

و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است

و  آس یدک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از سرویس بازگشت کالا  تنها در صورتی امکان‌پذیر است که

کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به  فروشگاه آس یدک بازگردانده شود.

برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن،

امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است

به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به مرکز پشتیبانی فروشگاه آس یدک ارسال شود.

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند

تا جهت بررسی و ارسال مجدد به آس یدک بازگردانده شود.

کنسل کردن سفارش

چنانچه قصد کنسل کردن سفارش خود را دارید می بایست پیش از ارسال محصول با آس یدک تماس گرفته و

اقدام به کنسل کردن سفارش خود نمایید.

پس از ارسال مرسوله کنسل کردن سفارش امکان پذیر نخواهد بود.

بعد از بررسی جهت بازگرداندن کالا با شما هماهنگی خواهد شد.

آس یدک از مرجوع کردن کالاهای نصب شده و بازشده و خارج از بسته بندی ارسالی معذور است.

 

X